Wydawca treści
Organizacja nadleśnictwa
Nadleśnictwo jest podstawową, samodzielną jednostką organizacyjną Lasów Państwowych działającą na podstawie ustawy o lasach. Podlega Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych, która prowadzi nadzór i koordynuje działania na swoim terenie. Nadleśnictwa dzielą się na leśnictwa.
Nadleśniczy - kieruje całokształtem działalności Nadleśnictwa Świebodzin i ponosi za nią odpowiedzialność, a także reprezentuje nadleśnictwo na zewnątrz.
Zastępca nadleśniczego - prowadzi sprawy dotyczące sfery produkcyjnej w nadleśnictwie, odpowiada za prawidłową organizację i realizację planowania i wykonywania zadań w zakresie gospodarki leśnej.
Główny księgowy - wykonuje zadania i ponosi odpowiedzialność w zakresie księgowości, planowania finansowo-ekonomicznego, analiz i sprawozdawczości.
Inżynier nadzoru - pracownik kontroli wewnętrznej, sprawuje kontrolę prawidłowości wykonywania czynności gospodarczych w nadleśnictwie.
Sekretarz - jest odpowiedzialny za całokształt spraw związanych z obsługą administracyjną Nadleśnictwa oraz prowadzenie spraw inwestycyjno-remontowych.
Komendant posterunku Straży Leśnej - wykonywanie ochrony mienia Skarbu Państwa w zarządzie LP poprzez przeciwdziałanie czynom przestępczym i wykroczeniom, ujawnianie i ściganie sprawców przestępstw i wykroczeń, doprowadzanie do naprawienia szkody.
Specjalista ds. Kadr i Płac - prowadzi wszystkie sprawy osobowe zatrudnionych pracowników, rozlicza wynagrodzenia.
Najnowsze aktualności
Powrót
Nabór na stanowisko ref. ds. hotelarstwa
Nabór na stanowisko ref. ds. hotelarstwa (Wersja 1.0)
Dodany przez Damian Zdaniewicz, 27.03.24 08:58
Kategorie zawartości:
Informacje » Oferty pracy w LP
ogólne:
ogłoszenia
Kategorie zawartości:
Aktualności
Aktualności » Wyróżnione
Generowanie podglądu może zająć kilka minut.